Swingende Maestro Erwin Frunt

Een half jaar geleden won Erwin Frunt het Maestro-concert van TOG. Op 9 december mag hij daarom een stuk dirigeren tijdens het Kerstconcert van TOG. Volgens TOG-dirigent Jan Gerrit Adema staat Erwin als een gek te swingen voor het orkest. “Erwin staat er gewoon sexy bij. Hij windt het hele orkest om zijn vinger”.

De Berlicumse ondernemer neemt zijn taak als dirigent heel serieus. “Tijdens de repetities gebruik ik mijn oefenstokje. Ik oefen het dirigeren voor mijn laptop met een youtube-filmpje. Straks tijdens het concert gebruik ik een echt professionele baton”.

Het kerstconcert van TOG is op zaterdag 9 december vanaf 20.15u in Den Durpsherd. Zanger Bastiaan Sparnay is te gast, hij zingt nummers van oa Michel Buble. Kaartjes a 10 euro via www.durpsherd.nl.