Jeugd TOG gaat op kamp

Muziekvereniging TOG gaat op kamp! Een groep van maar liefst 25 enthousiaste kinderen slaat in het weekend van 7 en 8 april haar kampement op in Kampeerboerderij De Vrije Lust in Nistelrode. Vanuit verschillende gelederen van de Berlicumse muziekvereniging gaan kinderen mee: van Blazersband tot opleidingsorkest en slagwerkgroep. “We gaan op een leuke, gezellige en actieve manier zorgen voor binding tussen de kinderen. Normaal gesproken zien onze muzikantjes elkaar op de wekelijkse repetitie en tijdens optredens, maar dit keer gaan we zonder dat we muziek maken. De instrumenten blijven dus voor één keer lekker thuis in de koffer”, vertellen Nancy van Goch en Marian van Loon van de TOG-jeugdcommissie. “Wat we precies allemaal gaan doen, willen we nog een beetje geheim houden, maar denk aan leuke buitenspelletjes. Hopelijk werkt het weer mee! Het is gewoon heel erg leuk om met een enthousiast groepje mensen iets te organiseren voor de jeugd. Want de jeugd heeft de toekomst… Mochten er nog TOG-muzikantjes zijn die zich nog niet hebben aangemeld, maar alsnog mee willen: geef je dan snel op door een mail te sturen naar jeugdkamp@muziekverenigingtog.nl.