Harmonieorkest

Het harmonieorkest van Muziekvereniging TOG uit Berlicum bestaat uit ruim 60 muzikanten en komt uit in de eerste (hoogste) afdeling. Sinds januari 2004 staat het orkest onder leiding van Jan Gerrit Adema. Harmonie TOG streeft ernaar om kwalitatief hoogstaand muziek te maken met een gevarieerd programma. Regelmatig wordt samengewerkt met (bekende) artiesten. Natuurlijk wordt de gezelligheid daarbij niet vergeten.
Om bij het harmonieorkest mee te kunnen spelen is er B-niveau nodig voor de meeste instrumenten en voor solistische instrumenten als dwarsfluit, piccolo en hobo is C-niveau vereist. Instroom is afhankelijk van vacatures bij de betreffende instrumentgroep in het grote orkest. Buitendorpse leden zijn ook van harte welkom, mits er bij het opleidingsorkest binnen een jaar geen eigen leden zijn die kunnen doorstromen.
De harmonie repeteert op woensdagen van 19.45u-22.00u in Den Durpsherd in Berlicum.

Meer informatie over het harmonieorkest:
Neeltje Pennings (secretaris), tel. 06 23 77 01 51 of info@muziekverenigingtog.nl