Lid worden

Muziekvereniging TOG uit Berlicum is altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste en gemotiveerde muzikanten die serieus en gezellig muziek willen maken in orkestverband. Dat geldt voor jong en oud. De vereniging organiseert regelmatig concerten, vaak ook met artiesten of gastmuzikanten. Het harmonieorkest komt uit in de eerste (hoogste) afdeling. De vereniging heeft een flexibele organisatie, stimuleert creativiteit bij de eigen leden, zoekt uitdaging in concerten, hecht veel waarde aan goede muziekopleidingen en is bovenal een vereniging van en voor mensen die op zoek zijn naar goede muziek, een sociale kring, sfeervolle concerten en veel gezelligheid! Klik hier om ons beleidsplan te downloaden. Op het lidmaatschap zijn de statuten, huishoudelijk reglement, privacy policy en tarieven van toepassing. Al deze documenten zijn hieronder te downloaden.

Waarom lid worden van muziekvereniging TOG?
– kwalitatief goede, professionele opleidingen via muziekschool Médèz (blazers) en slagwerkers (Rhythm Impact)
– ruim arsenaal aan instrumenten voor leerlingen
– instrumentenfonds voor aanschaf eigen instrument
– samen muziek maken in orkestverband
– gezelligheid!

Traject voor de blazers
De blazers volgen een traject via de Blazersband, Opleidingsorkest naar het Harmonieorkest.

Traject voor de slagwerkers:
De slagwerkers doorlopen een traject van leerling-slagwerker, via de C- en B-selectie tot uiteindelijk de Aselectie.

Meer informatie:
Blazers: via Neeltje Pennings (secretaris), info@muziekverenigingtog.nl
Slagwerkers: via Tonn van de Veerdonk, 06 5593 1820 of slagwerkgroep@muziekverenigingtog.nl

IBAN (banknummer) TOG: NL32 RABO 01069 00 269

Beëindiging lidmaatschap:
Wil je het lidmaatschap beëindigen, stuur dan voor uiterlijk 1 juli van het huidige verenigingsjaar een mailtje naar info@muziekverenigingtog.nl.

Downloads:

–  inschrijfformulier