Onbeperkt TOG

Muziekvereniging TOG uit Berlicum start -naar verwachting- in januari 2020** met een muziekproject voor kinderen en volwassenen met een verstandelijke beperking. We gaan vooral veel plezier beleven in het samen muziek maken door te zingen, ritmes te maken en op instrumenten te spelen. Het project heet: “Onbeperkt TOG!”. Uiteraard gaan we ook samen optreden!

We beginnen met een project van 8 lessen, om de week. Als het goed bevalt, kan het project daarna worden verlengd.

De lessen gaan plaatsvinden in Den Durpsherd op maandag aan het einde van de middag/begin van de avond. Het tijdstip is op dit moment nog niet bekend. De lessen duren steeds een uur (20 minuten les, 20 minuten pauze en dan nog 20 minuten les).

Muziekvereniging TOG zorgt voor de instrumentjes. Een muziekdocent zal de muzieklessen verzorgen. De docenten zijn geselecteerd in het omgaan met mensen met een verstandelijke beperking. Daarnaast zijn er tijdens de lessen vrijwilligers aanwezig voor het begeleiden van de leerlingen.

De kosten bedragen 2,50 euro per les. Acht lessen kosten dus 20 euro**. Inschrijven kan via onderstaand formulier. We gaan van start als er zes om meer aanmeldingen binnen zijn. Inschrijving staat open voor iedereen uit de regio, dus ook buiten de gemeente Sint-Michielsgestel. Het vervoer moet door de leerling zelf worden geregeld.

We beginnen met een kennismakingsles op maandag 20 januari 2020** om in Den Durpsherd.
Tussen 16.00-17.00u zijn kinderen tussen 5 en 9 jaar welkom**
Tussen 17.15-18.15u zijn kinderen tussen 10 en 16 jaar welkom**
Tussen 18.30-19.30u zijn jongeren vanaf 16 jaar en volwassenen welkom**

Vragen? Neem contact op met Bert Heinen (06 4810 1205) of mail onbeperkttog@muziekverenigingtog.nl.

**LET OP: HET PROJECT IS NOG IN WORDING. DATA EN TIJDEN EN KOSTEN ZIJN NOG NIET DEFINITIEF.

Betalingsgegevens:

IBAN:

Ten name van:

Ik ga akkoord met automatische incasso van 20 euro lesgeld (alleen van toepassing als de leerling na de gratis proefles doorgaat).