TOG-Fanclub

Fanclub van Muziekvereniging TOG!!

Ben jij een TOG-muziekliefhebber en draag jij muziekvereniging TOG een warm hart toe? Word dan nu lid van onze T€G Fanclub en draag bij aan de prachtige klanken van TOG!

Word jij een 1, 2, 3, 4-sterren- of SUPER-fan? Kijk wat bij je past of stuur een mailtje naar onze penningmeester (penningmeester@muziekverenigingtog.nl) voor een alternatief.

1. ⭐️-Fan: steun TOG door jaarlijks € 10 via automatische incasso te doneren. Download hier de automatische incasso en stuur deze naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl
  2. ⭐️⭐️-Fan: steun TOG door jaarlijks € 15 via automatische incasso te doneren. Download hier de automatische incasso en stuur deze naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl
  3. ⭐️⭐️⭐️-Fan: steun TOG door jaarlijks € 25 via automatische incasso te doneren. Download hier de automatische incasso en stuur deze naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl
  4. ⭐️⭐️⭐️⭐️-Fan: steun TOG door jaarlijks € 50 via automatische incasso te doneren. Download hier de automatische incasso en stuur deze naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl
  5. ⭐️SUPER⭐️-Fan: steun TOG door jaarlijks een bedrag naar keuze (meer dan € 50) via automatische incasso te doneren. Download hier de automatische incasso en stuur deze naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl

Als blijk van dank ontvang je onze maandelijkse TOG-nieuwsbrief, met daarin opgenomen de agenda van concerten en optredens, verhalen van achter de schermen en nieuws over onze muziekvereniging. Opzeggen kan wanneer je maar wilt, door een mail te sturen naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl. Je zit nergens aan vast.

⭐️EXTRA⭐️: word je tijdens het 150-jubileumjaar van TOG lid van de fanclub? Dan ontvang je als welkomstcadeautje de unieke TOG-pin! Ben je al lid van de fanclub of donateur? Dan krijg je de pin uiteraard ook! Stuur even een mail naar de penningmeester.

Sluit je vandaag nog aan bij onze T€G Fanclub en ondersteun muziekvereniging TOG met jouw bijdrage!

Wil je geen fan worden, maar liever een eenmalige donatie doen, scan hieronder de QR-code “Tikkie voor TOG” of stuur een mail naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl. Alle beetjes helpen.

Wist je dat er ook een Stichting Vrienden van Muziekvereniging TOG is? Voor meer informatie, stuur een mail naar penningmeester@muziekverenigingtog.nl.

Dank je wel voor jouw steun aan muziekvereniging TOG!!

PS: ben je al trouwe donateur? Stuur dan een mail naar de penningmeester om je donateurschap te wijzigen in lidmaatschap van de fanclub.

Of klik op deze link voor een betaalverzoek aan TOG