TOG-jeugd op de planken met Cowboy Billie Boem

BERLICUM – Op zondag 3 februari geeft de jeugd van muziekvereniging TOG een bruisend concert in Den Durpsherd. Samen met Cowboy Billie Boem gaan zij een hilarische, muzikale show neerzetten met herkenbare meezingliedjes zoals “Hoofd, schouders, knie en teen, Zigeunermeisje, Lief klein konijntje en ‘de wielen van de bus’.

Cowboy Billie Boem is al jaren een begrip bij (groot)ouders en hun (klein)kinderen. De muzikanten Bart Pullens en Bard Swerts brachten al vele vrolijke kinderliedjes uit, die nog erg veel gezongen worden. Regelmatig trekken zij dan ook door het land om vrolijke shows neer te zetten. Deze keer komt Cowboy Billie Boem samen met zijn circusdirecteur naar Berlicum. Vanuit TOG doen verschillende jeugdafdelingen aan het concert mee. Het opleidingsorkest, de Blazersband-plus en de B-en C slagwerkselectie van muziekvereniging TOG zijn al weken aan het repeteren en dit weekend is het dan eindelijk zover en kan de jeugd hun muzikale kunsten laten horen. Ze kijken er allemaal ontzettend naar uit en gaan er een gezellige middag van maken voor jong en oud.

De voorstelling heet: TOG-jeugd & Cowboy Billie Boem en de circusdirecteur, samen in de piste! Het jeugdconcert begint aanstaande zondag om 14.30u en kaartjes a 5 euro zijn te bestellen via www.durpsherd.nl.