TOG-Slagwerkgroep naar Berlijn

Na een zeer geslaagde trip naar Praag 2 jaar geleden, gaat de TOG-slagwerkgroep opnieuw op buitenlandtournee. Bart de Laat: “Vanwege het grote succes in Praag zochten we een vervolg hierop en kwamen op Berlijn uit. Historische stad, mooie pleinen om muziek op te maken en prima uitgaansgelegenheden. Van donderdagavond 14 juni t/m zondag 17 juni zijn we op pad en overnachten in een hostel. Op het programma staan o.a. een bezoek aan het Sachsenhausenmuseum en een citytour per mountainbike waarbij we de highlights van de stad langsgaan. En niet te vergeten op tijd een terrasje pikken! Daarnaast hebben we een aantal locaties op het oog waar natuurlijk opgetreden gaat worden, kortom, weer een leuke actie van de slagwerkgroep en een leuk vooruitzicht. De totale groep bestaat uit 21 man inclusief onze instructeur Tonn van de Veerdonk. We gaan met drie bussen die kant op”. Veel succes en plezier mannen!