Blazersbanddag: Samen muziek maken is gaaf

Speel je sinds kort een blaasinstrument of slagwerk? Vind je het leuk om met andere kinderen muziek te maken? Dan is de Blazersbanddag iets voor jou! Een supergezellige dag waarin je lekker muziek kunt maken en een leuk optreden geeft voor je familie en vrienden. Natuurlijk ontbreken de frietjes op deze dag niet.

De Blazersbanddag is speciaal voor kinderen die korter dan 2 jaar een blaas- of slagwerkinstrument bespelen. Er doen kinderen mee uit Berlicum en omliggende dorpen. Een mooie kans om gave muziekstukken in te studeren en die aan het einde van de dag te laten horen aan je ouders. Ervaren docenten begeleiden de kinderen op deze dag.

De kinderen die zich aanmelden, ontvangen van tevoren de muziekstukken die op de Blazersbanddag ingestudeerd worden. Je hoeft geen lid te zijn van een muziekvereniging om mee te doen.

De Blazersbanddag op zondag 12 januari 2020 start om 10.00 uur in Den Durpsherd in Beclicum. Vanaf 14.00 uur zijn de ouders welkom en om 14.30 uur wordt de dag afgesloten met een concert. Deelname kost € 12,50. Voor meer informatie of om je meteen aan te melden, kun je mailen naar: jeugdcommissie@muziekverenigingtog.nl.