Inspirerend kerstconcert TOG en Spirit

Muziekvereniging TOG en Gospel- en Popkoor Spirit slaan de handen ineen en geven samen twee kerstconcerten in Den Durpsherd. Het orkest en koor treden afzonderlijk en samen op. Het belooft een kerstconcert te worden in een eigentijdse sfeer.

Spirit is een koor van 60 mannen en vrouwen dat al meer dan 15 jaar bestaat. Onder de deskundige leiding van dirigente Wilma van der Schoot worden swingende gospels gezongen evenals ontroerend/ vette popsongs allemaal ondersteund door een echte live band. Een verschillende muzikale beleving maar met het zelfde effect: na afloop keert iedereen met een heerlijk gevoel huiswaarts. De onderlinge verbondenheid is groot evenals het hoge niveau van zingen. Na jaren op het Winterparadijs in den Bosch gezongen te hebben, was het vorige jaar tijd voor een echt eigen Kerstconcert. Uitdagingen worden aangegaan en nu dus met TOG in de Durpsherd. Wij hebben er zin in.

Zaterdag 22 december 15.00u en 20.00u.

De kaartverkoop is gestart (10 euro per kaartje) via www.durpsherd.nl